Back in Chiang Mai - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van Lisa Rossum - WaarBenJij.nu Back in Chiang Mai - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van Lisa Rossum - WaarBenJij.nu

Back in Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Lisa

01 Januari 1970 | Thailand, Chang Klan

We zijn alweer 2 dagen terug in Chaing Mai omdat we hier met mijn moeder hebben afgesproken. De afgelopen dagen zijn we in Pai geweest. Hier hadden we behoefte aan wat te chillen en te zonnen dus gingen eerst opzoek naar een hostel met zwembad tot we hoorde dat er gewoon een openbaar zwembad is in Pai! Zonnen, insmeren, omdraaien, afkoelen, in het zwembad en weer zonnen! Heerlijk! Helaas werd ik die avond echt ziek, denk iets verkeerds gegeten! Die dag erna ook nog niet helemaal fit dus lekker in bed gelegen. Toen ik de volgende dag weer beter was hebben we een scooter gehuurd om de buurt te verkennen. Eerst zijn we naar de Hot Springs geweest, er indrukwekkend! Er zijn warm waterbronnen waarbij het 80 graden kan worden, je kan zelfs een eitje kopen en die daarin koken, haha! Op de terugweg zagen we een bordje wateral en dachten we gaan daar ook 'even' langs. Lopen, lopen, lopen.. We zullen er zo toch wel zijn?! Na een half uur kwamen we een joggende man tegen en vroegen hoe ver het nog was naar de watervall. Two hours zei die chagerijnig en rende gewoon langs ons, we geloofde het niet en liepen stug door! Na 2 uur lopen was het 3 uur en spraken we af tot half 4 te lopen en anders terug te gaan, we moesten natuurlijk wel zorgen dat we niet in het donker door de jungle liepen.. Om kwart over 3 kwamen we weer mensen tegen en die zeiden jullie zijn er bijna! Vol hoop liepen we door en zagen een klein miezerig straaltje water en dachten dit zal hem wel niet zijn, hij ligt vast hierachter! Nou volgens mij hebben we die stomme waterval nooit gevonden. Op de terugweg viel ik ook nog in het water bij een zoveelste rivier oversteek! Gelukkig niet op een steen aangezien we 2,5 uur diep in de jungle waren, maar me camera ging niet meer aan. Haat aan die waterval die we nooit gezien hebben en haat aan de man die aan het begin zei 'Just follow te river'. Had die niet kunnen zeggen 'Just follow the river three hours', dan waren we er nooit erheen gegaan! Maja de volgende dag konden we erom lachen dat we uren naar een waterval hebben gezocht en een scooter hebben gehuurd zonder erop te rijden want me camera deed het weer yeahhh!!! Meteen helemaal gehad met Pai en weer terug naar Chiang Mai. Dinsdagochtend gingen we voor een thaise massage curcus en hebben er uiteindelijk 2 gedaan. Alleen die thaise zouden onze vriendjes niet gelukkig van worden. In de avond dus ook nog de olie massage geleerd! Was wel top! De dag erna is me moeder aangekomen, helemaal leuk! We zijn met der naar een olifanten kamp geweest, zo geweldig echt waar! Baby olifantjes gezien, het olifanten ziekenhuis, de papierfabriek waar van olifantenpoep papier wordt gemaakt en ook nog mogen rijden. In me bed lag in nog na te genieten van die te leuke baby olifantjes, wat was dat speciaal! Vandaag hebben we een kook curcus gedaan en dat was ook erg leuk. Niet dat ik nu een thaise chef ben want eigelijk was het niet te vreten. Maar weer veel gedaan en ook leuk dat me moeder er is. Morgen gaan we naar Chiang Rai en daarna de grens over naar Laos!

  • 08 Februari 2013 - 11:57

    Shannon Ballon:

    Weer een super leuk verhaal Lies. Moest vaak lachen chefkok haha. Ik kan niet wachten op je massage<3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chang Klan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 April 2013

Het strand ga ik wel missen!

20 Maart 2013

Cambodja is fantastisch!

10 Maart 2013

Na regen komt zonneschijn.

02 Maart 2013

Vietnam

22 Februari 2013

Genieten!
Lisa

Actief sinds 10 Jan. 2013
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 16596

Voorgaande reizen:

28 April 2017 - 12 Juli 2017

Zuid Amerika

06 Februari 2015 - 17 April 2015

Centraal America

10 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: